MAS Brdy-Vltava, o.p.s.

Hlavní oblasti

Pracovní skupiny MAP III

V rámci projektu je ustanoveno 5 pracovních skupin, ve kterých jsou také zastoupeni experti pro jednotlivá témata (viz níže). PS pro rozvoj čtenářské gramotnosti, PS pro rozvoje matematické gramotnosti a polytechniky, PS pro posilování vztahu dětí a žáků k místu, kde žijí, PS pro rovné příležitosti a PS pro financování.

Pracovní skupina  pro rozvoj čtenářské gramotnosti a rozvoj potenciálu každého žáka

  • Mgr. Kašparová Eva 
  • Mgr. Vaněčková Jolana 
  • Mgr. Svobodová Markéta
  • Mgr. Pechová Kateřina  
  • Mgr. Šrámková Monika

Pracovní skupina pro rozvoj matematické gramotnosti a polytechniky a rozvoj potenciálu každého žáka

  • Ing. Soukupová Miroslava
  • PhDr., Mgr. Hornová Kajgrová Andrea  
  • Mgr. Simmerová Denisa 

Pracovní skupina pro vztah dětí a žáků k místu, kde žijí

  • Krejčová Jitka 
  • Mgr. Tyrmer Petr 
  • Mgr. Liotard Veronika
  • Mgr. Sedláková Klára  

Pracovní skupina pro rovné příležitosti

Pracovní skupina pro financování

Poddokumenty

6. setkání - PS pro rovné příležitosti

31.07. 2023

7. prosince 2022 se členové pracovní skupiny seznámili s kartou KID a její implementací do území ORP Dobříš.

5. setkání - PS pro čtenářskou gramotnost

31.07. 2023

Doporučená literatura pro žáky základních škol a regionální občasník DRB byla témata, která jsme řešili 23. listopadu 2022.

4. setkání - PS pro matematickou gramotnost

31.07. 2023

21. listopadu 2022 si aktéři vyměnili své poznatky v oblasti kyberšikany. Téma bezpečnosti na internetu rezonuje i v části rodičovské veřejnosti. Někdy i v negativním smyslu např. odmítání nejběžnějších produktů k výuce jako např. MS Office, nástroje Google pro práci s dětmi.

3. setkání - PS pro matematickou gramotnost

31.07. 2023

Bude vytvořen sdílený disk, ke kterému budou mít přistup všichni, které mají zájem o nápady v MG. Bylo domluveno na setkání 19. září 2022.

II. společné setkání Pracovních skupin MAP ORP Dobříš

31.07. 2023

Cílem setkání bylo identifikovat ideální stav, kterého bychom chtěli v oblasti gramotností dosáhnout. Jednalo se o společné plánování, kdy každá pracovní skupina pracovala samostatně na podobě ideálního stavu v „jejich“ oblasti a identifikaci nástrojů, které lze pro dosažení ideálního stavu využít.