Hlavní oblasti
- Domů>>
- Hlavní oblasti>>
- Rozvoj školství>>
- MAP III ORP DOBŘÍŠ>>
- Pracovní skupiny MAP III
Pracovní skupiny MAP III
V rámci projektu je ustanoveno 5 pracovních skupin, ve kterých jsou také zastoupeni experti pro jednotlivá témata (viz níže). PS pro rozvoj čtenářské gramotnosti, PS pro rozvoje matematické gramotnosti a polytechniky, PS pro posilování vztahu dětí a žáků k místu, kde žijí, PS pro rovné příležitosti a PS pro financování.
Pracovní skupina pro rozvoj čtenářské gramotnosti a rozvoj potenciálu každého žáka
- Mgr. Kašparová Eva
- Mgr. Vaněčková Jolana
- Mgr. Svobodová Markéta
- Mgr. Pechová Kateřina
- Mgr. Šrámková Monika
Pracovní skupina pro rozvoj matematické gramotnosti a polytechniky a rozvoj potenciálu každého žáka
- Ing. Soukupová Miroslava
- PhDr., Mgr. Hornová Kajgrová Andrea
- Mgr. Simmerová Denisa
Pracovní skupina pro vztah dětí a žáků k místu, kde žijí
- Krejčová Jitka
- Mgr. Tyrmer Petr
- Mgr. Liotard Veronika
- Mgr. Sedláková Klára
Pracovní skupina pro rovné příležitosti
Pracovní skupina pro financování
Poddokumenty
6. setkání - PS pro rovné příležitosti
31.07. 20237. prosince 2022 se členové pracovní skupiny seznámili s kartou KID a její implementací do území ORP Dobříš.
5. setkání - PS pro čtenářskou gramotnost
31.07. 2023Doporučená literatura pro žáky základních škol a regionální občasník DRB byla témata, která jsme řešili 23. listopadu 2022.
4. setkání - PS pro matematickou gramotnost
31.07. 202321. listopadu 2022 si aktéři vyměnili své poznatky v oblasti kyberšikany. Téma bezpečnosti na internetu rezonuje i v části rodičovské veřejnosti. Někdy i v negativním smyslu např. odmítání nejběžnějších produktů k výuce jako např. MS Office, nástroje Google pro práci s dětmi.
3. setkání - PS pro matematickou gramotnost
31.07. 2023Bude vytvořen sdílený disk, ke kterému budou mít přistup všichni, které mají zájem o nápady v MG. Bylo domluveno na setkání 19. září 2022.
II. společné setkání Pracovních skupin MAP ORP Dobříš
31.07. 2023Cílem setkání bylo identifikovat ideální stav, kterého bychom chtěli v oblasti gramotností dosáhnout. Jednalo se o společné plánování, kdy každá pracovní skupina pracovala samostatně na podobě ideálního stavu v „jejich“ oblasti a identifikaci nástrojů, které lze pro dosažení ideálního stavu využít.